Thursday, 13 May 2010

kena kutuk baru nak bangkit.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ada hikmahnya Malaysia kalah dgn Jepun hari tu.
kena kutuk kaw-kaw dgn rakyat marhaen yang tau kutuk je tp kalau suruh main tak reti.
lepas kena kutuk baru pemain ada semangat nak buktikan yang diorang tak seteruk seperti yang dikutukkan.

Masa tgk Chong Wei main, mmg kelas lah! tersengih2 k riena ni dpn tv. I lap u lah Chong Wei~!
Masa beregu Koo Kien Keat-Tan Boon Heong rasa berdebar jgk, tapi lega sbb permainan mantap.
Masa Choong Hann main, mmg dia berusaha2 bersungguh2, nmpk benar kesungguhan dia tu. tp apakan daya, lawannya yg muda 10 + thn dr dia lagi fit.
Masa Zakry dan Thien How main, sgt mendebarkan masa set 1, masuk set 2 dan 3 dah rasa mcm .. err..kalah laa ni..tp saya rasa, saya suka beregu Zakry - Thien How ini berbanding Zakry dan Farizizuan. Nampak lebih serasi dan berkerjasama.

 Dan sebelum tamat set 3, saya dah terlelap dek kerana kemengantukkan yg teramat.


Bila bgn pg ni, perkara 1st yg saya ingat, eh, game semalam sapa menang???

Lega bila Fedtri dan Wardina (MHI) baca paper hari ni bgtau Hafiz wira Malaysia kerana berjaya menumpaskan Joachim Persson . Pheww!! Alhamdulillah.


Mood minggu ini : Piala Thomas dan Lost World of Tambun. hehehehe

3 comments:

Cik Z@i Pen@nG said...

waaa...best la dpt p tambun..
x penah p lg neh

RieNa said...

nanti minggu dpn aku ckp best ke tak. :)

elmo chemo said...

semua excited smlm..

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...