Friday, 14 May 2010

kalau dapat tikam biar mampus!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

pagi td, Mak aka Tok Yam Nawal memberitakan sesuatu. Macam ni lah mak ckp,

"ada laki pengasuh budak ni, dia bwk budak besaq Nawal ni lah, pi bilik ayaq lepaih tu dia guna budak tu sampai biru budak tu. takdak hati perut betui. Binatang!!"

Astaghfirullah..(tapi saya pun sempat ckp binatang serentak dgn mak.)

guna = rogol.

kata mak lg, pengasuh nak basuh kencing budak, jantan keparat tu mintak nak pi basuh, dia bukan basuh tp dia ***** baby tu.

kejadian berlaku di kampung pinang sebatang (bkn nama sebenar). geramnya!! kenapa takdak perasaan sgt ni? budak 11 bulan pun bernafsu? takdak belas kasihan langsung ka???

kata abg aleh," depa tak amik pisau ka, pi tojoh perut,biaq mampuih buang!"

ya, suami saya seorang yg penyabar, tp kalau hal sebegini, ia tiada tolak ansur lg.

Ya Allah, lindungi anak2 kami dari kejahatan..amin amin amin!

4 comments:

elmo chemo said...

tu mmg dah ta da otak da kak.
itu pasal akal tak da.

Thara said...

eeee bodo gila nak matiiiii! jadik dkt penang ke tu? grrr. mmg patut pi bunuh mampoih buang!

mr engineer said...

kalau dapat kat aku, mau aku terajang dia sampai mampus,,,

shaliza said...

gerammmmnyaaa....

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...