Monday, 31 May 2010

Ayahcik Nawal dah jd tunang org

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ingat tak saya pernah crita pasal abg kesayangan saya?


Sabtu lepas, dia telah bertunang dgn gadis kelate yg berasal dari Kota Jembal aka Kedai Lalat.
Alhamdulillah, majlis berlangsung dgn baik. Makan pun sodap. Terkenang2 lg daging masak kicap yg super delicious dan ayam percik lazat yg direbutkan oleh saya dan kak long.

                                            
abg An sedang menatang dulang buah. Nawal dan Ayahnya mengusik ayahcik tak abis2.


                                      
Inilah tunang abg an. Namanya Zuraida. Umur muda dari saya, tapi saya tetap panggil dia kakak. hehehehe...


Ma sedang menyarungkan cincin kpd bakal menantunya, menantu ke 3 dr kelantan. :) saya dgn abg man je yg kawin org P.Pinang. :D


Bakal ayah mertua abg An sarungkan cincin.


Bergambar bersama sebahagian dari rombongan meminang. Ma nampak happy dok sebelah bakal menantu. :)



cewah..cewah..abg An nak kawen dah..semoga jodoh berpanjangan..amin...

tarikh pernikahan belum ditetapkan lagi. mungkin awal tahun depan. insya-allah.

4 hari di kelantan sgt menggembirakan. Mungkin  kerana suami sentiasa disisi. dah lama nak bercuti bersama suami. Alhamdulillah, Allah tunaikan.
tambah lg meriah dgn kakak sekeluarga, sehingga kakak pulang ke KL ptg sabtu, kami dah mula terasa sunyi.
Pulang ke BM hari ahad dgn hati yg senang. (mungkin sedikit ralat dgn berita kak long hilang henset. sedih sedih..)

p/s : tak sempat bwk nawal ke PCB. masa sgt suntuk. itu pun masih ada saudara yg tak sempat diziarahi.
p/ss : kualiti kamera semakin buruk. nampak gaya mcm kena beli kamera baru. uwaa!! gambar byk yg tak elok. tak best tak best.

3 comments:

enjelinajolipit said...

alaaa.. nanti nawal boleh join rombongan sekolah ke pcb.. ye dak?? hahaha

RieNa said...

kalau tak ada dlm jadual rombongan, siap cikgu skolah tu! hahaha

Ummu afif said...

Rasanya bukan nawal yangnak pergi tapi ummi nawal.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...