Sunday, 23 May 2010

:: 2 tahun ::

Semenjak kau hadir dalam Hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu Hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama Cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan Bahagia
Hingga aku terasa Indah

Maaf jika ku tidak Sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah
 Lagu : Yang Terindah by Dakmie (OST drama slot akasia - Adamaya)

230508, tarikh ini, 2 tahun lepas : ketika ayg sah jd menjadi milik abang.


   Semoga bahagia akan terus jadi milik kita, kekal hingga ke syurga..Amin...



Love Letter from WiddlyTinks.com

5 comments:

kinna said...

happy 2nd anniversary..sy lewat 4hr dr k riena (27.5.07)

RieNa said...

t ksh kinah. happy anniversary jgk!

Thara said...

awww. happy 2nd anniversary! :)

wawa said...

Romantik ya kak Riena hehe.. nmpak ganas haha abg aleh baca x ni? Ka dah nyanyi kat abg aleh.:)

RieNa said...

tiqah : thanx!

wawa : nampak ganas tp dlm hati ada taman. hehehe

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...