Monday, 24 May 2010

11 bulan, belum lg..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

11 bulan, Nawal belum boleh berjalan lagi lah..

Nawal sedang belajar berdiri dgn kaki sendiri (aka berdikari) tanpa bergantung pd benda lain.

rilex.. byk masa lg. ummi kasi peluang nawal ambil masa berapa lama nawal nak..ummi tahu nawal boleh buat.

berusahalah! (sambil genggam ke dua2 tgn dan angkat paras bahu.) 

nawal nak tolong tok ma mengemas rumah. tapi maaf lah tok ma, jd bersepah pulak. hehehe

 
tokma nawal yg nawal sayang..

 tgk..tgk..nawal dah boleh berdiri. paling lama 20 saat.

nawal tlg ummi menyapu..ummi pegang penyapu nawal pun sibuk nak menyapu jugak.

nawal pegi rumah pak njang, pak njang bwk nawal naik motor, taktaulah mcm mana, boleh pulak nawal terlelap masa atas moto.semua orang gelakkan nawal. heh!!!


dan bila tidor malam, tempat yg paling nawal suka..atas lengan ummi..

doakan nawal cepat boleh berjalan ya!!

6 comments:

Ummu afif said...

Bukan tangan ummi , tapi celah ketiak ummi..
kak ili dan abang cik pun selalu berebut nak tidur celah ketiak ibu..

RieNa said...

hehehe..ummi kecik2 dulu pun suka tdor kat celah ketiak tok ma. knapa agaknya ya?

Thara said...

alahai nawal.. makin lama, makin comel! :) clap clap for nawal! dah besa dah nawal ni. dah nak buleh jalan dah nawal ni! member nawal si aydein tu berat pungkoq, tak berdiri-diri lagi pon, ape lagi nak jalan. haha. tapi takpe. auntie tiqah pon tak kesah, janji masing2 membesar dgr sehat kan! :) take care nawal!

RieNa said...

selalu org kata baby lelaki cpt berjln berbanding baby pompuan. tp itulah, setiap baby ni lain2 kebolehannya. aydein cpt berckp nanti ni..

ala..nk pegi party 1st aydein tp jauhhhhhhh..

shaliza said...

alala comei nya dia,dah boleh berdiri tu tak lama la tu. Cayok2..

RieNa said...

shaliza : najibah dulu berjalan umo bape?

tu lah, dia nmpak takut2 nak melangkah. kena praktis bykkkk lg.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...