Friday, 9 April 2010

:: walaupun 2.5, tp ia sgt bermakna ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

rehat jumaat yang panjang, membawa diri dan 2 ketul anak saudara yg suka bergaduh tak abih2.
nyaris2 nak kena tinggal tepi jalan. suruh dorang naik rapid penang balik umah baru tau.

lunch di SR Jusco perda.
humang aih. robek rm20 saya.
robek diet jugak.


muka 2 org yg tak siap.
saya dan ifah.




















syaza yg cengeng. skit2 nak nangis.



ini makanan ifah. huh, kolesterol kolesterol.





ini makanan saya. 1st time makan lasagna. ei.malu nak ngaku.




ini makanan syaza. sampai2 je terus bedal. lapar tahap gorilla.



saya jumpa penimbang. masukkan 20 sen. naik. dan resultnya? cuba teka.

berat turun 2.5 kg dari last saya timbang 27/3 hari tu.

ini petanda baik.

nampaknya usaha saya tidak mkn selepas pukul 7 mlm, kurangkan minum manis dan berais. telah membuahkan hasil. alhamdulillah.

taklah teruk sgt nak jg mkn. antara nak dgn tidak je.

ok, nak teruskan usaha. marilah kita sama2. :)

4 comments:

kinna said...

ingatkan bonus..2.5 bulan..huh!

Ummu afif said...

Pasai apa dilayan budak2 tu... kan dah ghabak poket... kesian acik... minta dia orang bayar balik..makan nak sedap2.. Ibu pun tak pernah makan lasaqna dan makanan yang anak2 ibu makan tu, kat secret recipe...

RieNa said...

kinah : bonus tunggu hujung tahun lah.tu pun kalau ada. musim2 la nih mana ada apa2.

kakak : mmg depa bayar sendiri. ina tlg bawak je.

s.c.h.u.l.t said...

teruskan usaha! chaiyyok! :D

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...