Wednesday, 28 April 2010

Stokin itu letaknya di kaki

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

pagi ni, sedang saya bersiap2 untuk ke tempat kerja.
saya letakkan handbag, botol air, kunci kereta dan stokin setempat.
Nawal terus merayap ke arah brg2 tu,mcm biasa, cubaan untuk tolong 'mengemas'.
dia capai stokin, dan saya menanti untuk tgk apa yang dia nak buat.

dia nak masukkan stokin ke dlm mulut kah?
dia nak baling stokin tu mcm selalu dia baling brg lain kah?
dia nak beri stokin itu pd ayah nya kah?
dan kah kah yang lain.

guess what.
nawal ambil stokin dan letakkan di kaki.
berusaha untuk masukkan kakinya ke dlm stokin warna coklat ummi.
tapi tak berdaya.

syabbas bete!!
anak ummi pintar dan jugak adil .

p/s : Adil = meletakkan sesuatu kena pd tempatnya.
p/ss : stokin tu stokin fresh sudah basuh ya,bukan stokin dah dipakai. hehehe

2 comments:

Thara said...

hahaha! comel je nawal ni! :D aydein haritu lagi lah. mungkin selalu tengok thara sarung tudung kot -- skarang kalau nampak je tudung thara, misti sebok nak amik tudung thara and cuba nak sarung2 atas kepala dia tapi tak tersarung2! hahaha. so adorable! :P

RieNa said...

haha! aydein aydein, kamu takleh pakai tudung lah. hahaha!

itu lah budak2 ni, belajar dr pemerhatian. selalu kena tunjuk cth baik2 je,nanti dorang tiru. :)

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...