Friday, 30 April 2010

Patah tumbuh hilang berganti

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

semalam, kena dengar ceramah pendek dr ustaz salleh, gara2 terjatuhkan handphone pemberiannya. huhu
dia tak marah, cuma nasihat agar kejadian sama tak berulang.
dahlah telepon mahal. huhu
mujur jugak, abg aleh keluarkan memori kad dr hp tu 2 mlm lepas, jadik sempatlah selamatkan gambar2 nawal dan video2nya yg beratus tu. kalau tak, mmg saya menangis la semalam.

itu yg boleh rilex je bila sedar telefon dah hilang, sbb ingat yg memori kad nya ada pd abg aleh. lega rasanya.

sekarang, dah ada telefon yang lain, bukan yang baru, bukan yg canggih. biasa2 sj. boleh lah utk sementara.
(padan muka dah tak pakai hendset cantik.huhuhu)

jadi, pd kwn2, sanak saudara, tlg sms saya no kalian ya. saya masih pakai no yg sama.

ya, patah tumbuh hilang berganti, walaupun yg hilang itu gading, skrg pakai tanduk saja. uwaa~!!

2 comments:

Elmo Chemo said...

sy pki fon cikai2 je kak. yg best nye betri tahan lame (gila)! dgr radio stu mlm. 3 hari tak cas. maintan. cikai2 pn ade color. ;p

RieNa said...

wah, bateri powerful tu!

sbnrnya, fon cikai la yg tahan lasak.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...