Friday, 16 April 2010

:: menangis di pagi Jumaat ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

terima emel di pagi hari.
lantas air mata berjuraian.
hampir teresak2.


kenapa sanggup buat mcm ni pd anak ni? apa salah dia?? apa dosa dia?walaupun saya tak tahu dia anak siapa, apa kes sebenarnya, tp dgn gambar ini, dah cukup utk membuat hati sesiapa pun bagai disiat2.
langsung ingatan terbang pd Nawal, semalam dia digigit nyamuk, pun dah buat saya rasa bersalah kerana terlepas pandang.

pada anak ini, ummi pasti kamu  akan berbahagia di syurga Nya..


6 comments:

Thara said...
This comment has been removed by the author.
Thara said...

astaghfirullahhalazim.. :(

haih tak paham nape laa ade jugak org yg ade hati nak buat mcm gitu dkt budak2 yg tak bedosa ni eh. sighs. binatang pon tau sayangkan anak, ini kan lagi manusia yg dikurniakan akal kan.. sighs. lagi terok & bodoh dari binatang ni derang ni. ><

tapi kan, kalau tgk2, nampak mcm kene cucur dgn api pon ada, mcm kene dera pon ade, mcm kene sengat dgn tebuan pon ada kan. haihs. wallahualam.

RieNa said...

"tapi kan, kalau tgk2, nampak mcm kene cucur dgn api pon ada, mcm kene dera pon ade, mcm kene sengat dgn tebuan pon ada kan."

tiqah syg..cucuh ok, bukan cucur. cucur tu cucur udang ke,cucur badak ke..(cucur=cucoq penang kata)ngee~

mcm kena cucuh dgn puntung rokok.bodoh mmg BODOH!!

Thara said...

haha. maka benarlah kata suami ku, "u tapayah ckp melayu lah. buat malu i je," hahaha.

eh ha'ah kan. mcm kene CUCUH dgn puntung rokok. sighs. :(

kinna said...

tak tergamak nk tatap gambo tu..sy sedih kenapa ada manusia berhati haiwan dlm dunia ni..tergamak uat budak kecik mcm tu..sob..sob..

FaRRaH said...

ni bayi di malaysia ke..
allah.. kesiannya dia.. kesian sgt....


p/s: salam ziarah.....

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...