Tuesday, 13 April 2010

:: Love is forever .. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sesapa pun, kalau bercinta, mesti berharap supaya cinta kekal selamanya. kalau boleh, hingga ke syurga. 
2,3 hari lepas, baca blog my good friend, tok and pah nya are so sweet. loving each other till now. tersentuh hati saya.

dan semalam, dapat emel dari farah, pun buat saya touching jugak. meh lah kita tgk apa yg buat saya tersentuh sangat.

one old man, walking slowly to the ward.

 

he wants to meet his lovely wife..
 

korang tgk lah sendiri. the pictures tell us a lot.

 
yeah, their love last forever. till the end. walaupun dah berkedut seribu, namun cinta masih abadi. walaupun dah tak larat, namun masih berusaha utk membahagiakan diri masing2.

saya berdoa, moga saya dan suami mampu untuk jd seperti ini.
love is forever..


No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...