Tuesday, 6 April 2010

:: hari ini 6 April ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

untuk org2 kesayangan, barangsiapa yg lupa tarikh ini tarikh apa, maka akan sedih lah saya.

tapi tak apalah, tiada yg istimewa sgt pun.

ia cuma ulang tahun kelahiran yg ke 29. Ya, yang ke 29.
diulangi, 29 tahun.
kenapa, tak percaya??
hahaha! mesti ingat yg saya baru 17. eh salah. baru 21. eh salah lg.
ingat saya dah 35. sebenarnya. hahahaha!

apa yg telah saya capai di usia ini :

:: punya keluarga sendiri. bertiga lebih baik. ingat tahun depan mau tambah lg. ber4 tentu lebih baik. hahaha!

:: kerjaya mcm biasa. gaji naik tiap2 tahun. SKT pun naik tiap2 tahun. ya, harapannya makin lama makin bagus. jangan buat bos bengang sudah la.

:: kewangan - biar tak mewah, asalkan tak menanggung hutang. itu prinsip saya. yang penting dapat tunaikan tanggungjawab pd agama, pd ma ayah, pada anak, pada diri.

:: ilmu - perlu dituntut sehingga mati.

:: amal ibadat - kena upgrade hari-hari. no excuses.

Apa lagi yang saya mahu (wishlist lah lebih kurang) :

:: keluarga yang kekal aman bahagia mcm lagu Saujana.

:: punya lebih masa dengan suami. T_T

:: kesihatan yang baik supaya dapat beramal dan menjaga org lain.

:: takmau wang mahupun harta, cuma kasih sayang dan cinta sejati. (tapi kalau nak bg wang dan harta pun tak pa. hehe)

:: saya mahu menunaikan haji sebelum usia 30. moga Allah makbulkan. Amin!!!

Selamat Hari Lahir, Riena.

Semoga Allah merahmati usia saya selama ini dan akan datang dan mengampunkan dosa2 saya. Amin.

4 comments:

shaliza said...

Selamat Hari Lahir.
InsyaAllah,doa bnyk2.

"myheart"-abieyazaly- said...

" SELAMAT HARI LAHIR KAK RIENA "
semoga sihat & ceria selalu...amin.

Thara said...

happy bday kak riena! may today brings more joy & happiness to u from now and days to come! ;)

Kniedaz said...

Happy belated birthday..semoga apa yg ada dlm wishlist tu dapat dicapai..

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...