Wednesday, 28 April 2010

Gambars di Dungun, Terengganu

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

semua ni gambar2 dari kamera canggih Rizal.

singgah minum petang di pantai Kelulut, Marang (kedai 008)
saya sedang sibuk SMS suami.


 Day 1 
Berdiri dari kiri : M.Rizal, Hidir.
Duduk dari kiri : Kak Syimah, K ida, sapa lg tuan punya blog lah.

 Tn Hj Omar Osman, Presiden CUEPACS dan Saudara Zulkiflie , Pengerusi KKUUiTM Malaysia


Kumpulan saya terpilih sebagai kumpulan terbaik. caya lah!!


Kumpulan 1@ UiTM, best best!



dan gambar kumpulan lagi. 
 
 

 ini bas yg ada kat kuala terengganu. pelik kan bas ni? tp unik!


ok, seterusnya gambar2 dari kamera yang tak canggih, kamera digital saya. huhuhu


my breakfast. diet apakah mcm ni??
 

 


 pantai Dungun, bertentangan dgn Hotel UiTM Terengganu, cantik tapi sayang tak boleh mandi. :((
 dan ini lah bas unik tu.



ok, dah abis. :)
 


No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...