Tuesday, 27 April 2010

Award Blogger yang gojes

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

dalam dunia blogging, passing award atau tag atau survey around bloggers adalah benda biasa. sesetgh bloggers layan je, sesetgh lagi mungkin tak endah.

saya pulak, bergantung pd keadaan, kalau ada masa, mood tgh rajin, saya layan aje. seronok jugak. sbg menghargai org yang ingat kat kita.
tapi kalau dtg mood malasss, atau sebuk, mungkin tak sempat nak layan jgk.
it's depends.

dan hari ini saya terima award dr kak ida, agaknya kak ida je blogger yang ingat saya. hehe
 trima kasih kak ida, kida pun gojes jugak.hehehehe


 kalau dapat bunga betul2 sejambak mcm ni, seronok jugak.. :)

dan saya passing award ini kepada semua pembaca blog saya. anda gorgeous pd mata dan hati saya. :)

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...