Monday, 1 March 2010

:: taring = garang?? ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

anak ai si aisyah nawal itu, sudah tumbuh gigi atas.
tp sedikit aneh, gigi atas tu adalah gigi taring. bukan gigi yg tgh2 mcm rabbit tuh.

maka berkata lah ayah ngah Nawal,
"tumbuh taring dulu budak ni, esok2 GARANG ni...."

saya senyum saja.

Tok yam kata, tak apalah kalau Nawal garang skit, masa depan ni tak terjangka, kdg2 kita perlu garang utk menegakkan hak kita, atau hak agama kita. atau apa saja yg perlu kita utk jd garang.

tak salah jd garang, asalkan garang kita bertempat.

mmg Nawal sedikit garang kebelakangan ni, jangan lah ambil apa yg di tangannya kalau tak minta baik2, boleh dijeritnya nanti.

nota kaki : basah mata saya setiap kali baca @ dgr cerita tentang arwah Syafia Humairah. bodoh punya jantan!! hati dan akal letak kat lutut ka?????

2 comments:

enjelinajolipit said...

taring lebih baik dari kapak. besar OK! tp saya ada dua-dua. hahahah! lalu saya rasa saya jelita dikurniakan begini

RieNa said...

lama2 naik jugak kapaknya.

yg penting ada gigi ok, baru lah jelita.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...