Monday, 15 March 2010

:: tag 10 soalan, i like ~ ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Tag dr adik junior, tp tak kenal lg dia sapa. Enjelina, baik lu emel gua bgtau sapa diri lu yg sebenarnya. Gua nak bgtau Lisa yg lu ucap slamat pengantin baru kat dia.

1- Copy tajuk entri tag 10 ini

2- Jawab semua soalan dalam Bahasa Melayu (dlm bahasa mandarin tak boleh kee...hahahaha!)


Soalan 1

Siapakah anda di rumah?

Nur Azriena jugak, tak jadi adnan sempit ke, ct hurhaliza ke…hihihi

Soalan 2

Siapakah anda di samping rakan?

Siapa ya?? ntahlah, kdg2 jd robot, kdg2 jd badut,kdg2 jd org, kdg2 jd setan. wakakakaka. Tapi saya rasa saya pendengar yang baik.

Soalan 3

5 benda yg anda idamkan tetapi belom tercapai?

1- menunaikan haji.

2- bercuti bersama keluarga di suatu tempat yg cantik dan indah dan bla bla bla.

3- Toyota Vios kaler biru mcm kakak saya punya.

4- sambung MA amik Library Science.

5- jadi Pustakawan amik alih jawatan bos saya skrg. Hahahaha

(semua impian2 dia atas adalah benar belaka tiada yg tak benar melainkan benar2 belaka.)

Soalan 4

Siapakah nama pasangan anda

Aleh (bukan nama penuh.)

Soalan 5

Ceritakan 5 perkara paling anda suka tentang pasangan anda

1 : sporting, saya nak pi mana pun dia izin saja.(sbb dia yakin saya tahu batas dan limit)
2 : tak bising walaupun saya tak sempat kemas rumah.
3 : tak komplen kalau saya masak tak sedap.

4 : tak pernah marah @ komplen apa2 kat saya, saya sj yg selalu komplen dia.

5 : dia pendengar yg baik. Kalau saya runsing dia selalu berjaya tenangkan dan stabilkan saya.

Soalan 6

Bila tarikh anda kapel

8/8 tahun 2002.rasanya lah. kena balik bukak diari. hahaha

Soalan 7

Apa kenangan pahit anda dan pasangan anda?

Pernah beberapa kali putus sbb saya masih belajar. Kemudian putus lg sbb saya rasa saya nak cari org yg lebih baik dr dia. Tapi takdir Allah, dia tetap jd suami saya. dia lah yg terbaik utk saya.

Soalan 8

Lagu tema cinta anda?

Ada lagu tema ke? Isk..rasanya takde kot. Dia bukan jiwang karat punya org.

Soalan 9

Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?

Hahahaha!! Banyaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk…tapi itulah. Manusia ni tak sempurna. Saya masih berusaha utk mengubahnya tp Allah belum izinkan utk saya melihat perubahan itu. Saya perlu lebih sabar lg. mungkin saya yg perlu berubah jd lebih baik.

Soalan 10

Tag 10 rakan anda yang lain.

Sapa2 yg baca sampai abis nih, dia kena buat. Hahaha! Padan muka sapa suruh baca sampai abis.


:flower::flower:

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...