Thursday, 18 March 2010

:: siapa ni cpt ckp?? ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

tadi saja2 surf web nuffnang, tgk2 berapa dah income sepanjang dekat 2 thn tulis blog nih. chait, tak usahla tanya, kalau tak sampai 100 je tu baik takyah buh iklan. hahaha

saya tgk keyword yg boleh menyebabkan org sampai ke blog saya. tgk lah dlm printscreen ni :




aku rindu ifah.

apa maknanya nih?? sapa yg rindu kat ifah anak sedara ai yg comot tu???

bgtau saya,cepatttt...

takkan muhammad yg isterinya nama 'Aiffah tu??

alamak ai..kot ye pun rindu kat org, boleh ke cari dgn search mcm tu???

hahaha! kelakar pulak.

apa2pun, saya harap dia tak jumpa ifah yg dia rindu tu dalam blog nih. hehehehehe

5 comments:

p.i.n.a.t. said...

ahahahaha..tetibe trase pemes...
sape rindu ifah neh...??
jum g blog ifah jum..ahahahaha~

enjelinajolipit said...

erkkk!
moden sungguh zaman sekarang.

Thara said...

haa. tu lah kan. ntah pape je org search pastu bole sampai ke blog kita. haritu tiqah check keyword yang ade org type untuk sampai ke blog tiqah ape tau? it was ... MAKCIK URUT PELAN. apekah? #_#

MyzwaR said...

haha... its not me... x perlu nk google2... ai just cari kt sebelah ai jer... hehe...

RieNa said...

tiqah!! kamu ada offer makcik tukang urut ka?? hahahahahaha

muhd : ya2, bkn u. sbb tu ai tak agak langsung u.buat apa kan?

jelina : itulah. pelik2 org skrg.

ipah : ha lah, hrp2 org tu bukan carik kamu.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...