Monday, 8 March 2010

:: padan muka kena tinggal ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

knapa ye blogspot hari ni? tak boleh upload gambar. frustrated. T_T

en suami berangkat ke KL pg ni. dihantar dgn penuh kasih syg tak berbelah bg oleh isteri dan anakandanya. bila balik tak pasti lg, selesai sj kerjanya cptlah dia pulang.

1st time ditinggalkan, sedih jugak. selalunya saya yg tinggalkan dia, ke kursus lah, blk kg lah, pegi KL lah.

mlm ni tidor di rumah ma, mlm esok tak tau lg.

waaa~!! org nak buh gambaq..eiii,geramlah.

2 comments:

enjelinajolipit said...

buhla. try tempek kat skrin komputer. hahahah! pakai gam gajah

RieNa said...

waaa.. gam gajah takdak.tlglah beli. :P

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...