Thursday, 11 March 2010

:: masih serupa tapi tak sama ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

1999.
11 tahun dulu, saya mungkin sedikit keanak-anakkan, emosi terlebih2, tak berapa matang, bertindak dulu pikir kemudian dan 'kurang cerdik'.

2010.
cerdik sikiiit kot. pikir dulu sebelum bertindak. emosi under kontrol. matang sikiiittt sbb pengalaman bertambah.

gambar kanan - pasport 2010.
gambar kiri - lesen motor 1999.

(saya rasa saya comel skiiit masa umor 18. :P )

5 comments:

Thara said...

lah. awat gambaq 2010 tak cenyum! barulah manis + comel sket mcm umor 18 tahun :P

RieNa said...

tak sempat senyum tetiba dah snap. waaa!!

enjelinajolipit said...

tempoh yg cukup lama utk pam pipi. muahahahahah!

MyzwaR said...

nasib baik gmbr 18thn x pakai spek mata gaban Z potong 2.... dah tu gmbr 2010 posing mcm malas2... duduk tak tegak... kurang senyum...
komen dr fotografer tak bertauliah.. kekekeke :D

RieNa said...

mana tau aku duduk tak tegak? wahh.. terer la lu!

tu gambar segera. kira 1,2,3 terus klik. mesin yg buat,bukan org.

mmg hampeh.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...