Thursday, 11 March 2010

:: masih serupa tapi tak sama ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

1999.
11 tahun dulu, saya mungkin sedikit keanak-anakkan, emosi terlebih2, tak berapa matang, bertindak dulu pikir kemudian dan 'kurang cerdik'.

2010.
cerdik sikiiit kot. pikir dulu sebelum bertindak. emosi under kontrol. matang sikiiittt sbb pengalaman bertambah.

gambar kanan - pasport 2010.
gambar kiri - lesen motor 1999.

(saya rasa saya comel skiiit masa umor 18. :P )

5 comments:

Thara said...

lah. awat gambaq 2010 tak cenyum! barulah manis + comel sket mcm umor 18 tahun :P

RieNa said...

tak sempat senyum tetiba dah snap. waaa!!

enjelinajolipit said...

tempoh yg cukup lama utk pam pipi. muahahahahah!

MyzwaR said...

nasib baik gmbr 18thn x pakai spek mata gaban Z potong 2.... dah tu gmbr 2010 posing mcm malas2... duduk tak tegak... kurang senyum...
komen dr fotografer tak bertauliah.. kekekeke :D

RieNa said...

mana tau aku duduk tak tegak? wahh.. terer la lu!

tu gambar segera. kira 1,2,3 terus klik. mesin yg buat,bukan org.

mmg hampeh.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...