Friday, 19 March 2010

:: Lombok tau bukan bubur lambuk ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

"wanita kita kalau bercinta dengan lelaki Lombok, lautan api sanggup direnangi tetapi bila nak balik minta tambang dgn orang. Menyusahkan!" - SABITAJAM [IMB53362]

kah kah kah!! saya gelak2 baca suratkhabar Metro ruangan iM Lapor hari ni. ala, ruangan yg pembaca dok hantar SMS komen macam2 tu. saya kdg2 suka jgk baca komen2 org hantar kat situ.

tapi, betul tak apa yg SABITAJAM tu kata???

pikir lah sendiri. :)

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...