Wednesday, 3 March 2010

:: hari yg kelabu... ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


hari ni sgt kelabu. mata rabun bonar..
ini kerana mata saya dah patah..huhuhu..sedih~!!!
nak tgk komputer pun terhendap2..kesian...


ini lah spek saya yg dah arwah..

semalam mengantuk sgt. tak larat sgt dah.
spek main letak je kat hujung kepala, bukan atas almari spt kebiasaannya.
apa lg, pukul 3 pg, masa bgn bancuh susu nawal, terpijak lah spek tu yg dok diam2 ja kat situ.
kasihan dia..

dah la time ni mmg sesak, ye lah gaji bulan ni dah dpt awal, nak tunggu 25hb ni jenuh la den!!

tolong..ada org nak buat derma kilat kat saya tak??

huhuhuhu....

4 comments:

Kniedaz said...

alamak..mesti tak best mata xde..buleh pening kepala dibuatnya...huhu...

RieNa said...

tgh pening ni..yet sgt mengantuk jgk..huhuhu

enjelinajolipit said...

hahahah! tak bole nak nolong. saya gamkan dengan gam gajah saja. muahahaha

RieNa said...

gam gajah nanti melekat kat mata,langsung takleh buka mata dah. uwaa!!

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...