Wednesday, 3 March 2010

:: gaya tidor masa kini ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...











ada 6 gambar. anda boleh pilih mana 1 gaya tidor yg anda suka. hahahaha!

model : anda sedia maklum lah. sapa lg kalau bukan cik nawal kenit tu.
lokasi : rumah lahar yooi dan rumah kg petani.
masa : biasanya tgh malam .
lasaknya tidor warisan perangai sapa lah tu : ayah nya nawal, bkn ummi dia tau!

seronok dpt snap time2 mcm ni. esok besar nak tunjuk kat nawal. baru dia tau betapa lasaknya dia!

p/s ; menulis dlm keadaan rabun. wee~!! berjaya!

7 comments:

p.i.n.a.t. said...

gmbq last skali..
nmpk mcm tgh elok duduk,tros terlelap..ahahaha..
nawal neh lawak ahhh~

Thara said...

hehehe nak cuba tido mcm gaya yang last skali lah - tido dlm iman! (pasal nampak mcm gaya bersujud) :P

RieNa said...

tido yg last tu mula2 dia nangis.ngigau kot. pastu terus sujud mcm tu. lama jgk, 2 minit,pastu terbalik.hehehe

sarah said...

last pic same as Uwais nya gaya tidoq sekarang nie...berjam2 plak tu ngan gaya tu...tapi mak dia dulu pun sampai ke besaq (sek.men) suka tidoq gaya tu

RieNa said...

ya ka sarah?? tak lenguh ka dok tertonggeng mcm tu?? ;)

enjelinajolipit said...

alhamdulillah..tido pon dengan cara sujud. baik budak ni.

RieNa said...

aminnnn....

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...