Friday, 26 March 2010

:: bila dah sampai masanya .. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

baca kak ida punya entry pasal en. TP, terasa nak buat jugak.
ya, utk dibaca balik masa-masa akan dtg. sekurang2nya bleh ingat balik tarikh bila en TP pencen.



presenting you............... ENCIK LATIFFE!!!! (gambar masa jamuan hari raya 2009)

dah 33 tahun berkhidmat dgn Perpustakaan UiTM. kira tanya apa sj pasai buku nih, dia mmg otai lah. dah tiba masa untuk beliau bersara. isk isk. dah tua en TP ni..hehehe

hari ni kami buat majlis perpisahan dan penghargaan untuk dia. sapa jd MC itu takyah tanya, mcm biasa si mulut bising ni yg kena. huhuhuhu~!!



ingat tak dulu saya pernah cerita psl anak mat salleh??

en TP ni lah pak long yg terkena dgn saya,pastu ada hati nak luku kepala saya. hahahahaha!!!!

semoga en tp terus diberkati Allah, dan diberi kesihatan yang baik. amin....

2 comments:

enjelinajolipit said...

uitm mana? i kenai library uitm faspu shah alam je. hahaha

RieNa said...

pth pauh ni ja..

baby baru

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... New member of the family. kegunaan harian. perjalanan hari-hari dr LY - ...