Sunday, 21 March 2010

:: adik terangkat gua ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya dah tua. sbb adik angkat saya nih, dah bernikah.
masa saya form 5, dia form 1. kami satu dorm. saya katil bawah, dia katil atas.
dia pernah jatuh katil, tapi bila saya tersedar, saya tanya
" eh lisa, pasaipa tidoq kat bawah atas simen ni??"
dia jawab,"saja suka-suka"

sebenarnya dia jatuh katil...lalalalalalalala

masa saya mula2 berkawan dgn abg aleh, dia antara yg pertama yg tahu.
lepas tu dia terbang ke Rusia untuk jd doc.
Alhamdulillah, cita-citanya yg dia tulis dlm buku autograf saya dulu, akhirnya jadi kenyataan.

dia bertemu jodoh dgn seseorang yg baik hati. tgk muka pun rasa damai dah.
tahniah Dr Anuar, kerana berjaya memikat adik saya yg cerewat dan nakal itu.



terima kasih Wani, kerana selamat bawak ai pegi mkn kenduri doa selamat Lisa yg selamat jd bini org di Taman Selamat, Alma.

tgk lah Nawal, dia dok tgk ja si husben Lisa, taktau la napa. semua pic mesti mata dia terarah ke Dr Anuar tu. ya sayang, ummi tahu dia hensem,tp dia suami org lah.hahahaha

baju nawal special made by Tok Ma, takda jual kat kedai lah mahupun online. hahahaha

selamat pengantin baru, dear..i'll always be ur sister. jaga dan sayang Anuar sepenuh hati. ok!


oh ya. Lisa belum buat kenduri lagi. ini cuma kenduri akad nikah. kenduri kawen maybe nanti,tarikh tak pasti lg.

gambar nawal dia snap sendiri.

dua dah selamat. Yatie dan Lisa. 1 to go. So Husna, lepas grad degree nanti ok!!

(update dr kedai AN GLOBAL RESOURCES, Padang Serai.)

5 comments:

Nihlah Insyirah said...

waa.. ramai betul laa adik angkat luuu

enjelinajolipit said...

tahniah!
lawa la kak lisa. uhuk!!!

sapa lagi batch depa yg dah kawen?

RieNa said...

pak lah ke ana ni?? : hehehe..tak ramai. 3 org saja.

jelina : kenal ke k lisa?? hehee..sapa yek, zati dan husna farhanah. yg tu la yg k riena tau. :)

Thara said...

mcm ayun penah cite + tunjuk gamba lisa ni je. shes very pretty!

ps : nawal punya baju lawa. baru terdetik dlm hati, bestnya baby girl bole pakai baju lawa2 mcm gini. skali baca, tok ma yg buat! lucky nawal to have such talented and kind hearted granma like tok ma! :D

RieNa said...

tiqah : ayun lah yg jd sumber rujukan/inspirasi lisa, sama2 doc lah katakan.

baju nawal tu asal dr kain lebih dr baju tok ma. tok ma hanya memerlukan 15 min utk gunting dan jahit baju nawal tu. superb! suruh ummi kalu 3 hari 3 mlm belum tentu jadi. hahahaha!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...