Wednesday, 24 March 2010

:: 40 ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

baca paper Kosmo semalam, penyanyi peberet saya, Anuar Zain sudah 40 tahun.
gila lah, umor 40 masih tampan nampak mcm 25.

kalau nak bandingkan anuar zain dgn abg aleh yg baru nk masuk 30 tu, isk. jgn banding, jgn banding. tak terbanding. hahaha

(abg aleh kan rupanya, dia baru tahu anuar zain tu adik ziana zain, 3 thn lps, tu pun saya yg bgtau.hahaha. kelakar! nampak sgt suami saya tu tak amik tau langsung dunia hiburan. )

ada yg ckp, life's begin at forty, sebab tu ramai suami2/bapak2 yg mula nak menggatal bila masuk umor 40. teruk tau!

saya ada terbaca, maaf sbb saya tak ingat keseluruhannya, tp lebih kurang mcm ni lah bunyinya : kalau seseorg tu tak jadi baik pd umo 40, maka selama-lamanya dia susah jd baik. umor 40 penentu akhir hayat kita, samada baik atau buruk.

maksudnya, kita kena berusaha jadi baik sebelum masuk 40 thn.

baik yg mcm mana?

as a good muslim, Islam is the way of life. :)

(ayat2 dia atas, takda kaitan dgn Anuar Zain.)

5 comments:

JMR said...

life begin at 40s...banyak maksud tu..hehehe

enjelinajolipit said...

taksuka anuar jen. sora dia bikin kepala begegar. vibrate melampau

RieNa said...

JMR - ya, mungkin lebih baik. kan?
thanx sudi jenguk sini. dtg lah lg. :)

jelina : hahaha! betul. kdg2 melampau.
eh, bila lu nak emel gua bgtau nama sbnr lu? nak kenal jgk adik junior gua nih.

kinna said...

artis kna jg penampilan k riena..tgk DSM (bukan nama sebenar) dlm paper smlm, nmpk sgt pakai botox..opppsss

RieNa said...

DSM tu artis jgk eh?? ;)

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...