Wednesday, 3 February 2010

:: walau perit tp rindu jugak. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

saya rasa,
saya rindukan saat-saat masa saya berpantang selepas lahirkan Nawal hari tu.
masa tu ramai yg tegur saya dah kurus byk.
adik saya, Hidayah ckp," k ina nampak lost weight."
tulang bahu pun bleh rasa masa tu.

skrg ni, mana ada org ckp saya mcm tu??takde,takde!!!!

iyalah, masa tu mkn nasik secawan saja. lauk ikan merah dan sayur sawi.
hari-hari.
(mujur ikan merah dan sawi tu adalah peberet.mmg enjoy mkn nasi time pantang.)
walaupun kdg2 teringin benda lain, esp seafood lain cth : udang,sotong. tapi bertahan.bertahan.
ikan hari2 pun sodap.

hmmm..mmg perlu sgt utk mkn mcm masa dlm pantang.
tapi..sanggupkah saya???

huhuhuhu~!!

3 comments:

Thara said...

hehe. jom sama2 berusaha melansingkan badan!

sarah said...

betul riena...sarah pun masa lepas pantang semua org ckp kurus.tapi sekarang mcm belon yg di pam angin.kembung sana sini.huh nak diet tapi dok breastfeeding Uwais lg.takut kalo kurang makan susu pun drop.perut buncit ada petua nak turun kan x?

RieNa said...

sbnrnya boleh diet wpun menyusu kalau kena caranya. tp riena taktaulah sbb dah tak menyusu. :)

perut buncit ni..isk..tau ja cara tp tak praktik.exercise,pakai bengkung,jgn minum ais, boleh je kalau nk kempis. tp tu lah kita ni, tak berdisiplin. asal semua nak bedal.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...