Tuesday, 23 February 2010

:: org lain nak kawen, ai yg hepi ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

kejap td terima perkhabaran atau jemputan dah sebenarnya, sorg opismate nak kawen.
yeay! abg sham yg dah lanjut usia tu nak kawen dah akhirnya. yeay!!
(ok,umor dia 30-an dah, tua la tu kan?)
bakal isteri pensyarah plak tu. pandai dia cekup ye.
TAHNIAH!! semoga dirahmati Allah hingga ke syurga.amin.

jumaat ni ada org nak bertunang. bulan depan pun ada org nak bertunang lagi.
seronoknya!!

eh eh, apsal org lain yg nak kawen, ai yg hepi lebih ni????
hahahahahaha
:laugh::laugh::laugh:

4 comments:

Kniedaz said...

semoga bahagia hingga ke anak cucu...
eh eh..nawal dah tumboh gigi? wah wah...

RieNa said...

smlm dia gigit tgn riena, dia ingat puting kot..mamai la tu, x psl2 jari ummi dia jd mangsa.huhuhu

enjelinajolipit said...

member gua nak kawen, dia belom jemput, gua dah jemput 1 batch sekolah gua dulu dah. bila org mintak kad, gua jadi stres. rasa mcm mau buat kad sendri saja bagi pihak kawan gua yg nak kawen tuh. gua harap, gua kawen nanti, kwn2 gua sudi jadi reporter ekspres mcm gua jugak. hikhik

p.s; Panjang plak gua komen kaaannn..

RieNa said...

hahaha!
jelina, nanti lu nk kawen, lu sendiri lg express. mcm gua lah.org lain kawen gua yg sebuk, gua kawen gua laaaaagiiiii sebuk.hehehe

thanx sudi jenguk gua!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...