Tuesday, 9 February 2010

:: lagi gambar zaman purbakala ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sebelum ni dah pernah letak gambar lama2, mcm best. balik rumah ma carik lg. dan jumpa lagi. inilah dia.




kenapa masa kecik comel, dah besar tak berapa comel? ahahaha!




saya dan abg an, atas buai di rumah lama @ permatang rawa.


dengan ma tercinta, pun di rumah lama Permatang Rawa. umo 3 thn ++

dengan abg an jgk, depan rumah permatang rawa.



ini abg lan. pun di permatang rawa jgk, tempat saya dibesarkan sehingga usia 9 tahun.



abg an lagi. dia suka sengih bila amik gambar. heran betul. tapi takpe, janji dia baik.


saya dan adik Mizah. di rumah ayah di Kubang Ulu.


oh, ini masa graduation Tadika Kemas, saya 4 tahun ok. diulangi,4 tahun. tak caya tgk tahun kat gambar tu. motif menjeling? entahla,saya pun tak ingat kenapa.



hehe, ini best. kurus melidi masa darjah 6. ambik hadiah akhir tahun kot, dapat no 2 ke no 3 entah tak ingat lah pulak.
sekian, segmen retro hari ini.

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...