Monday, 8 February 2010

:: kecik skitt je ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

dah 3 org tegur saya,

"kak riena nampak kecik skit dr sebelum kawen hari tu."

"maksu kurus skit lah skrg, masa kenduri dulu nmpak besaq skit.."

" akak diet ke skrg, lama tak jumpa,dah kecik sikit lah."

betul saya tak rasa hepi pun dgn teguran2 tu.
saya kena usaha, takleh biar saja nafsu makan menguasai diri.

jgn percaya ckp2 mereka ok. tapi bolehlah kalau nak buat pembakar semangat skiit..

dah lama tak amik gambar sendiri. asyik2 gambar si kecik tu saja.
hmm..boleh ke nak jd kecik skitt mcm 10 thn lepas, mcm gambar kat bawah ni..???

(Riena, Melaka, 30/04/2000)

1 comment:

Hasni said...

ohhh riena, bab berat badan ni membuatkan aku rasa nak lempar badan aku sendiri kat dinding...huhhhhhh!!!! tensi betul!!!!

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...