Wednesday, 10 February 2010

:: Jumaat, cepatlah! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

semalam, masa gi ambik nawal petang, nawal mcm biasa, nampak saya ja terus sengih2 dan meluru laju ke arah pintu.

dia dah lupa yg dia merajuk dgn ummi pg sebelum tu... Alhamdulillah.

ummi bg susu terus minum tak menolak, sedangkan baru je sebelum tu mak lang dia suapkan susu dia menolak. tunggu ummi balik baru nak minum ye..?

ok nawal, insya-allah Jumaat nanti kita gi Bangi rumah Ibu. tp petang skit baru kita bertolak. Ayahngah la tiba2 ada hal pulak pg jumaat tu. cis. kalau tak petang jumaat dah boleh gi umah Ummi Arn tgk baby Annur.

tak apalah, yg penting kita takyah naik bas,ummi takut nawal demam je mcm dulu tu. Ayah?? kita tinggal ayah, ayah nak berniaga jgk Raya Cina ni, nak kata apa. untuk kita jgk kan..redha je sayang..

tak sabar tunggu Jumaat. skrg pun ummi mcm malas2 dah nak kerja.
haihs!

3 comments:

Thara said...

kak an skarang stay dkt KL ke? aish awat la tiqah taktau ni.

nak mai KL ke? jom jumpe hari sabtu ke ahad!

RieNa said...

Kak an dok semenyih,kajang.lama dah.

jadual penuh,taktaulah nak selit celah mana.kalau sempat k riena call ok!

Thara said...

okeh cun. ;) kalau nak pi jumpa kak an dgn ayun, lemme know ok. nak convoy skali! :D

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...