Thursday, 11 February 2010

:: hari ni Khamis, esok Jumaat. yeay! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Ma selalu pesan, jgn seronok sgt, nanti jd apa2, beringatlah selalu.

tp seronok sgt hari ni takleh tahan2 dah.

kalaulah abg man buat tak jadi bwk kami p KL esok, ada yg frust menonggeng menyorok dlm bilik takmau makan seminggu. (huh,overnya!!haha)

esok Jumaat dah, yeyeay!!

(hari ni saya selsema, nawal selsema + batuk2, abg aleh demam + selsema. 1 keluarga tak sihat. nak kena carik madu dan air IMT HPA)

1 comment:

Hasni said...

hari tu aku yang seronok meloncat2....now gilirin hang pulak...hehehehehe...selamat bercuti

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...