Tuesday, 2 February 2010

:: hantuk kepala ke dinding ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

di suatu malam yang sunyi...

tiba-tiba..

kelekuk!!! "uuwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!"

tangisan nawal memecah keheningan malam..

Mek tuh terhantuk dinding lahhh.... itulah, tido lasak sgt..kan dah kena..mujur tak bengkak, nangis pun kejap saja.bila peluk2 tepuk2 dah diam sambung tido mcm takda apa2..

anak org lain jatuh katil, anak ai terhantuk dinding. isk isk ..mcm2..

2 comments:

Thara said...

hehehe. kesian nya nawal! haritu aydein pon terhantuk sket, pastu agaknya die nak explore lagi ke ape tah, die hantuk lagi kepale die pelan2 2x atas dinding tu lagi. pandai pulak die hantuk pelan2! haha :P

RieNa said...

hahaha!! dia tau sakit lah tu..itu yg buat pelan2..takpa,itulah namanya belajar dr pengalaman.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...