Wednesday, 24 February 2010

:: dam haji ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

mula2 nak taip dam haji tp taip dam jahi. typing error yg tak sengaja. mujur perasan dan cpt padam, sebelum jd kisah "aku berak up dgn aleh dulu setahun sebelum couple blk" sebenarnya nak taip "aku break-up dgn aleh dulu setahun sebelum couple blk" jadi isu hangat semula. mcm tu lah kalau ada kawan2 yg tunggu masa je kawan2 buat silap sbb nak bantai gelak. hehehe..(sembang dlm YM conference mcm tu lah.)

eh eh ni nak cerita pasal dam haji ke pasal silap eja kena gelak nih??

alkisahnya, ada org tegur saya pg td dgn ayat mcm ni lah.

"eh eh eh. boleh main dam haji laa atas tudung riena!"

cis cis cis. mujur saya ni penyabar, jd saya gelak2 saja.

tgk tudung saya ni, boleh main dam haji ke??


tak kisah lah, yg penting pakai tudung. dan bukan tudung saji. hehehehe

3 comments:

enjelinajolipit said...

hahaha! main chess pon boleh ni. main cheese tak bole ye....

RieNa said...

cheese utk dimakan je. :)

Kniedaz said...

hehe...lawak plak baca n3 nih...

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...