Monday, 15 February 2010

:: cerita2 di BBB ::

ramai-ramai naik ERL, nak jumpa sepupu yg berangkat menunaikan umrah.

sempat ke rumah Noorihan, utk berkenalan dgn An-nur.

kuatkan semangat An. mmg tidak mudah menjadi ibu kpd 3 org anak kecil.

An-nur, anak yg baik.amin...

an-nawal dgn sepupu-sepupunya. seronok sungguh dia kat sini. ingat kat ayah tak???


BBB, kak long kata Bandar Banyak Bumper. hehehe..
seronok boleh datang Bangi, mengimbas kenangan lalu.

abg cik kata, "macamana acik boleh tau jalan2 kat Bangi nih?"
hellooo abg cik, berapa tahun acik dok bangi nih?? dr kamu kecik2 lagi ok. bangi ni kan dulu kampung no 2 acik selepas kubang semang tu.

yup, 5 tahun belajar di UKM, dan menetap di fasa 4, mmg buat saya jatuh sayang dgn bandar kecil ini. dgn kemudahan yg ada, dgn suasana kemelayuannya, dgn ketenangan dan kedamaiannya, buat saya rindu bila lama2 tak datang menghirup udara bandar ini.sekarang ni mmg banyak perubahan di sini, dah banyak perumahan makin naik, banyak kedai2 dah wujud, dah makin kurang tanah2 lapang dan hutan semak belukar.

aktiviti2 ketika di BBB :
- bershopping tudung di Jalan TAR. besttt dpt 7 helai tudung utk diri sendiri.abisss duit..
- ziarah Noorihan dan anak2nya di Bandar Sunway,Semenyih.
- ziarah sepupu, Lokman dan kak liza di KLIA, utk menunaikan umrah.
- makan kenduri di rumah 'Aiffah isterinya Muhammad, adiknya Nawal berkahwin.(muhd,nak tgk gambar secepat mungkin. :)
- selebihnya, makan tidur makan tidur. mentang2 anak ada ramai babysitter,umminya rilex abislah...

insya-allah, esok pg akan berangkat pulang ke PP. ayah sudah merindui anaknya.


kakak dan abg pi berangkat menunaikan umrah hari ni, semoga mereka selamat mengerjakan umrah dan mendapat umrah yg mabrur. selamat pergi dan selamat pulang ya!

1 comment:

MyzwaR said...

sabaq.. sabaq... nanti aku upload gambaq tu... saja nk bg suspen skit... hehe ;p

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...