Wednesday, 17 February 2010

:: apa yg penting? ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sekarang ni bukan masanya untuk kita saling bergaduh.
kau salah aku betul kau tak betul aku ni betul lah sgt.

sekarang ni masalah sosial kita ni makin parah. dah kronik tau tak??
hari2 ada org buang bayi, tu pun kita masih ada masa utk bergaduh carik salah org lain???

kita sama-sama bertanggungjawab untuk 'merawat' masalah sosial yg kronik ni.

nak muntah baca cerita2 politik mahkamah hiburan dan lain2.
nak nangis jugak baca cerita bayi2 yg kena buang kena bakar kena tanam nih.

sekian, aku tahu apa yg aku tulis ni takde sapa yg ambik kira pun.
siapalah aku nih.

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...