Tuesday, 26 January 2010

::Tahniah Arn! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sahabat saya, Noorihan dah selamat bersalin baby girl 3.2 kg jam 2.10 ptg ni.
rasa happy mcm lah dpt anak sendiri.

semoga baby dan umminya sehat sejahtera dan semoga baby jd anak yg solehah dan sentiasa menyenangkan hati org tuanya..aminnnnnnnnnnnnnnnn...

dah beberapa org kwn2 saya selamat dah, dan sorang dua lg menanti hari..good luck dear!!

(Arn dah masuk 3 anak, saya baru terkial2 nak besarkan sorg. rezeki masing2, takdir masing2. setiap yg jadi, Allah yg aturkan. Adala hikmah dan kebaikan dr Nya. jd Riena, jgn merungut ok.)

2 comments:

ct sarah said...

itulah rezeki kita tak sama..umur 20 tahun anak dah 2 saya umur 28 anak takda lagi...hihihihihi..rezeki Allah yang berikan...

RieNa said...

itu lah kan. Allah tahu apa yg Dia buat. redha dan tawakal.

saya doakan sarah akan dikurniakan rzeki anak, secepatnya.amin.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...