Tuesday, 5 January 2010

:: selasa pun sebuk jugak tp taklah sebuk sgt ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

apa punya tajuk ntah.
semalam bkn main lg puji nawal kan,bangun tidor senyum2, pagi ni tau tak, dia jerit2 mcm lah sakit sgt. padahal lapar nak susu je pun.

akceli,bknlah dia nak sgt menangis melalak meraung, tp masa dia berbunyi sikit2 tu saya tgh mandi, ayah dia pulak hmm paham2 ajelah. biasa kalau dia bunyi skit2 saya dah terjaga dan terus buatkan susu. ni dia merengek2 tp takde respon, sementara saya siap mandi dan nak buat susu tu sempatlah dia melalak, sampai ayah dia terjaga dan panik nape anak dia nangis terjerit2...

padahal budak tu lapar susu je pun. bg susu diamlah dia. baru boleh dia sengih2 lepas tu..alahai...

"aik abg, boleh terjaga pulak anak teriyak,biasa bom meletup pun tak sedaq."

"dah teriyak kuat sgt, mcm mana lah tak sedaq.lagipun dah pagi, masa utk bangun dah.."

rupanya tangisan kuat nawal tu Mak yg dok sebelah rumah pun dengar. Mak ingatkan kena gigit apa ke, tp dia tak dtg jengah sbb masa tu dia dah nak ke surau. org dah azan..kamu ni Nawal, bikin havoc saja..

eh, apa saya nak crita sebnarnya ni? boleh plak nawal nangis pun boleh jd isi entry..

sapa ada akaun ASB? dah update buku? dpt byk ke dividen? nak buat apa dgn dividen tu??

saya punya adalah skit..esok berhajat nak kuarkan skit, ai nak tukar ekzos kereta abg aleh yg bising mcm apa ntah. nak tunggu abg aleh tukar,byk benda lain lg dia nak buat dgn kereta tu,(maklumlah,kereta lama yg lasak.) jd utk meringankan beban dia, saya nak tukar ekzos pakai ekzos buluh baru lah dia bunyi pin pin pin nak bg tak bunyi langsung pun boleh. eh, mcm biasa dgr dialog tu. hehehehehe

oklah. got to go. esok jumpa lagi.tata~!!

2 comments:

Thara said...

hehehe chomels je entry kak riena yang ini. kete bunyik pin pin pin ye. bunyik pon pon pon lah pulak. :P

RieNa said...

bunyik pon pon pon tu mcm bunyi hon je.hehehehe

tak tak. ekzos besar bunyi bising. masuk kampung bikin budak2 terjaga tidoq saja.huhuhu

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...