Wednesday, 20 January 2010

Perkahwinan Anak Lelaki Anwar Ibrahim

I've got this from emel.
bila ye si Muhd Ihsan ni kawen? dah besar pun dia. dah kawen pun...
tak kisahlah dia anak siapa, tp pengantinnya sgt hensem n gorgeous!!



















kalau nak tgk lagi gambar2 lain, boleh tgk kat sini : http://danielzainphotography.blogspot.com/
gambar2 nya mmg superb lah!! cantik giler!!

3 comments:

Thara said...

pergh. love the pelamin, love the bride's dress! lawa gilaaaaa.

Kniedaz said...

suma gambar dia cantik...rasa cam nak masuk dlm gambar tu plak..

RieNa said...

jatuh cinta utk kali keberapa ntah dgn pengantin lelaki dia.hehe. hensem siott~!!!

anyhow, semua2 gamba2 daniel ni superb!!

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...