:: The 3rd is coming~! ::

baby development

-بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

"Ya Allah, peliharalah anakku selama ia berada di dalam perutku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah, rupakanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepadaMu dan kepada rasulMu.

Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudahdan selamat.

Ya Allah, jadikanlah dia sihat yang sempurna dan berakal dan pandai, alim dan beramal.

Ya Allah, panjangkanlah umurnya sihatkanlah badannya dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan Hadis dengan berkat Nabi Muhammad s.a.w dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam"

. اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن

Wednesday, 20 January 2010

Perkahwinan Anak Lelaki Anwar Ibrahim

I've got this from emel.
bila ye si Muhd Ihsan ni kawen? dah besar pun dia. dah kawen pun...
tak kisahlah dia anak siapa, tp pengantinnya sgt hensem n gorgeous!!



















kalau nak tgk lagi gambar2 lain, boleh tgk kat sini : http://danielzainphotography.blogspot.com/
gambar2 nya mmg superb lah!! cantik giler!!

3 comments:

Thara said...

pergh. love the pelamin, love the bride's dress! lawa gilaaaaa.

Kniedaz said...

suma gambar dia cantik...rasa cam nak masuk dlm gambar tu plak..

RieNa said...

jatuh cinta utk kali keberapa ntah dgn pengantin lelaki dia.hehe. hensem siott~!!!

anyhow, semua2 gamba2 daniel ni superb!!

Related Posts with Thumbnails