Wednesday, 20 January 2010

:: main dalam bakul ::

hari ahad lepas nawal kat umah tok ma, Nawal main kat umah belakang. tok ma bg nawal menyulur sepuas hati nawal, nawal plak asyik kejar bakul baju. last2 tok ma taruk nawal dalam bakul baju. ummi gelak saja lps tu amik gambar nawal.






nawal tak boleh duduk lg, tak pandai imbang bdn lah. sesekali ummi bg nawal duduk,lps tu nawal terbalik. hehe.

skrg ni nawal dah belajar angkat punggung bila meniarap, terasa nak merangkak lah. tp bila angkat punggung kejap je lps tu nawal tersembam ke lantai. sakit jgk, tp nawal tak nangis pun. nawal gelak2 je.

ummi ckp, kalau nak cepat pandai, nawal kena tahan sakit. nanti lama2 nawal bolehlah merangkak. kadang2 ada jugak ummi ajar nawal memanjat, seronok! tp tak boleh lama2 sbb nawal tak pandai berdiri dan berpaut lg, ummi takut nawal jatuh.

hari sabtu ni nawal genap 7 bulan. nawal tak sabar nak berlari, nanti boleh main kejar2 dgn ummi dan ayah. seronoknya!

3 comments:

Thara said...

chomelsnya nawal dlm bakul tu! hahaha :D

p.i.n.a.t. said...

nawal chomellll...........!!!!
gedik2 k long nk blk penang.

RieNa said...

tp rambut nawal serabutlah. suka tercacak naik atas wpun dah taruk minyak.

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...