Friday, 15 January 2010

:: Lunch Date ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

hari ni lunch dgn Ma dan Jijie di Jusco Perda. makan Pizza Hut. beshhh!!

abih 50 tapi takpe saya suka hepi berbaloi-baloi dapat meluangkan masa dgn bonda tersayang dan sepupu yg happening.

Jijie sepupu saya yg sedang pregnant, menanti kelahiran pd mac nanti, 3 anak sebelum ni semua lelaki yg lasak tp cerdik dan semoga yg ini baby girl lah hendaknya.amin.

"mama ni asyik simpan duit kami kat Pak Haji je.knape biar Pak Haji tu simpan duit kita?" kata anaknya yg ke dua, Muaz.

"takpelah adik, biarlah Pak Haji tu simpan duit kita,dia baik dia tak guna pun duit kita." pujuk abgnya pulak, Anas.

Itu crita Jijie bila dia bgtau anak2nya yg dia simpan duit dorang dlm Tabung Haji. Kelakar betul.

oh ya. banyak benda yg saya dpt hari ni dr perbualan kami. takpalah nanti saya transfer bila saya ingat.

Jijie dah pindah DBP Perda sejak awal Januari. Sekarang tinggal di Tasek Gelugor. nampaknya dia berulang lg jauh dr saya, tp dia ok je bersyukur je sbb masa dia di KL dia lg jauh berulang. dr Sg Buloh ke DBP KL.tu tak campur hantar anak sekolah bla bla dia ckp jumlah semua sekali berulang dr rumah ke tempat kerja ialah 97 km!! mak aiii!!

(kakak, mai lah pindah penang.best oo dok penang!!)

Jumaat depan ada lunch date lg! yeay!

(ni spaghetti yg makan td.ngeee~!!)

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...