Thursday, 28 January 2010

:: Khamis. ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

org kata jgn bercakap kalau sedang marah. atau ketika emosi tak stabil. buruk padahnya,

sama jugak konsep jgn menaip blog ketika marah atau berserabut. tapi bg saya ini salah 1 terapi kala bengang, marah, sedih malah gembira sekali pun.

ok, chill. tarik nafas riena.

astaghfirullahil'azim...

(ais kacang ni takda kena mengena dlm ini cerita. abg chik punya ais kacang,shah alam, 23/12/2009.)

2 comments:

U kNoW wHo iS Me.. said...

tgk jer ais kacang tu..teringin nya....

RieNa said...

hi sha! lama betul sha tak komen kat cni. bila mau update blog??

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...