Monday, 4 January 2010

:: isnin yang sibuk ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

entry pertama utk 2010.

hari dimulakan dgn ceria, senyuman Nawal sbg pembuka hari yg indah.
(nawal dah jd tebiat, bgn subuh hari mesti sengih2 dlm kelambu dia tu.sesetgh budak nangis kalau bgn pagi, tp alhamdulillah, my daughter selalu menyenangkan hati bila tiba pagi..alhamdulillah..)

kerja banyak hari ni. alhamdulillah. tu tanda saya masih punya kerja.

dan Nawal sudah kembali ke rumah Mak Lang. tahu lah mak lang dia hari ni mcm mana 'akal' nawal sejak berusia 6 bulan nih. lasak anak ummi tuh!

semoga hari2 yg berlalu terus ceria, ceria, ceria. amin.

5 comments:

MyzwaR said...

Nawal nampak Keliwon @ ceplos kot dlm kelambu tu.... hikhikhik...

Hasni said...

hang bertuah riena, sbb nawal sentiasa di sisi.

RieNa said...

muhd : dia nmpak tp masih dok sengih kira oklah tu.lebih baik dr nmpk tp dok teriyak. kalau ya pun nmpak mesti ceplos tu hensem. :D

hasni : iya, alhamdulillah. tak dpt bygkan mcm mana hidup tanpa dia disisi.

Rahayu Niza said...

bagus nawal, murah dengan senyuman..hehe..

RieNa said...

tapi bila maklong ayu dukong je nawal nangis. sian maklong. takpe nawal janji lain kali jumpa maklong nawal tak nangis lg ok.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...