Friday, 8 January 2010

:: gambar zaman purbakala ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

seronok bila tgk gambar lama2. dgn kaler kemerah-merahan.

ini masa saya baru 6 bulan, baya nawal lah kot.ma ckp rupa nawal mcm saya masa baby dulu.abg aleh pulak claim nawal mcm dia masa baby dulu (lps dia tunjuk gambar dia masa baby.) ye lah ye lah dah anak kita,nak serupa muka sapa lg kan?

percaya @ tidak, saya masa kecil sgt kurus kerempeng. masa sekolah rendah budak2 lelaki siap panggil saya papan lapis ok. tak caya tanya ilyia, atau sapa2 je lah yg sama sekolah rendah dgn saya dulu. mcm gambar bwh ni..oh..i'm so sweeetttttt...


hmmm..mcm nak blk dan belek lg gambar2 lama. kalau jumpa nanti saya scan lg.

3 comments:

wawa said...

Nawal sejibik mcm kak.. hehe cuba letak pic sebelah2. Baru nmpak

RieNa said...

nanti nak carik. :D

Thara said...

a'ah la muka nawal mcm kak riena! :D tapi muka baby ni berubah rubah lah. dulu muka aydein pon mcm tiqah. skang ni byk rupa aien lak. huhu. tak aci betol! tapi takpela. mcm kak riena ckp lah, nk buat mcm mana kan. dah nama anak husband kita jugak. hehehe. :P

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...