Monday, 11 January 2010

:: bila mengantuk mcm ni lah jadinya ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Nawal.................
Ummi rindu kamuu...............
baru tgh hari td ummi tinggalkan nawal kat mak lang, skrg dah rindu gila-gila dah.
jam baru pukul 7.50 pm...pukul 10 baru ummi boleh balik..
sampai rumah tok ma pukul 1028, nawal mesti dah tidor...
tak dapatlah ummi tgk mata nawal yg mata hitam sgt besar sampai mata putih nmpk sikit saja...
uwaaaa...rindu lahhhh...

skrg ni ummi ngantuk sgt..mata ummi pun dah tak larat buka ni...
mcm nak tertidor dah kat kaunter nih..
bila mengantuk mulalah ckp pun merepek2 saja..

tp ummi tak merepek bila ummi ckp ummi rindu nawal....
(kenapa nawal buat kembang hidung sampai mcm tu sekali???)

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...