Tuesday, 29 December 2009

:: Nawal dan Syawal ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...




seronok tgk gelagat Nawal dan Syawal ni. Syawal ni anak kpd Siti sepupu saya tu..lahir 1 syawal 1429.

Siti ni kan pernah tinggal dgn saya masa dia kerja kat Prai dulu, jadi roomate saya. skrg ni jd cikgu kat Pengkalan Chepa, Kota Bharu. suaminya masih bertugas di Lahad datu, Sabah. selama 2 tahun dia berjauhan dgn suami, dan menjaga anak lelakinya sendirian (dgn bantuan keluarga lah semestinya.) saya rasa dia lg kuat dr saya.

kalau saya merungut pd Abg Aleh, selalu tinggalkan saya dan anak mlm2, hari cuti selalu tak dpt berjalan2, dia mesti akan ingatkan saya ttg bertuahnya saya kalau nak dibandingkan dgn Siti. y laa..ye la..saya lg bertuah,ada suami disisi..

bersyukurlah dgn apa yg Allah aturkan utk kamu, Riena...

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...