Thursday, 10 December 2009

:: malam-malam yg malam ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

sejak ketahuan kena pegi Bengkel tinggalkan si kecik, (hahaha! ramai yg setuju saya mmg ummi yg poyo!), tidor malam sekarang ni ada 1 benda yg saya buat dgn asyik.

merenung si kecil yg sedang lena tidor dgn perasaan syahdu dan menikmati saat itu dgn rasa nikmat dan syukur tak terhingga. alhamdulillah alhamdulilah alhamdulillah.

saya seolah-olah sedang cuba merakam momen itu dan save dlm hard disc kepala otak saya.
supaya saya boleh memutarkannya @ play kembali bila masa saya perlukannya kelak.

sambil saya berbisik pd nya, bahawa saya sgt sayangkannya dan berdoa moga dia terus menjadi anak yang baik,yg menyenangkan dan membahagiakan hati org tuanya.amin..

Nawal yg lena tak sedar ada insan yg sedang merenungnya lama.siap amik gambar dgn flash skali.hehe

(hmmm...susah nak membayangkan nanti tidur mlm ai terjaga lps tu tercari2 suami ops salah! tercari2 anak di sebelah. wei..apa ni..tak suka..tak suka..mengigau ai dibuatnya tau! )



:cry::cry::cry:

1 comment:

Sharinginfoz said...

seronok kan budak2 tidur.... bosan2 singgah le

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...