Monday, 14 December 2009

:: lagi tua tp lebih kecik ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

:: Aisyah Nawal (5 bulan 2 minggu) & Azizudin Al-Muhaimin (2 bulan 2 minggu) ::

weekend lepas Nawal dikunjungi saudara dr Lumut,Perak. ada baby yeay! tp baby tu lg besar dr Nawal lah. berat dia 5.9 kg sedangkan Nawal baru 5.7 kg. dia muda dr Nawal tau. masa ummi dukung dia, rasa kekok kejap sbb baby tu lembut lg wpun besar berbanding nawal yg dah kuat wpun kecik. tak apalah, asalkan semua sihat. mcm mana pun takpe. Nawal tak kisah.hehe

terima kasih Su Zamrah dan ayah su Jizi sudi dtg umah tgk nawal! nanti bila2 nawal pulak pegi Lumut ya!

weekend lps Nawal hepi + sedih. hepi sbb ada ramai org kat umah tokma. selain ada abg cik dan kak ili, kak long pun ada. kakak naja, abg aqil pun ada. lps tu org dtg umah lg. nawal sronok rasa tak nak tidor tp ummi paksa jgk nawal tidor sbb ummi ckp nanti nawal tak cukup tenaga kalau tak tidor.

sedih sbb kak long,abg cik dan kak ili dah balik Bangi. sedihlah nawal. nanti takde sapa dah kalau blk umah tok ma. ada tok ma dgn ayah cik saja..huhuhu..

ummi ckp nanti 25hb nak bwk nawal blk kelantan, bleh jumpa kak ili lg.yeay!! seronoknya!

No comments:

Langkawi 2017

Bulan 7, lps raya hari tu. Saya rasa nakk sgt p bercuti. Saya sorg. Tanpa anak2. Tp takkan bolehlaa nak tinggal anis nuha, sbb masih menyusu...