:: kenduri @ Tumpat, Kelantan ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

ok, meh kita sambung. ini nawal dgn tok ma kat rumah mak long dan che' Na. dah siap2 nak gi kenduri di Tumpat.

ini che' Na @ Rina Rizak. che' na ni anak sepupu ummi. single lg tau. comelll dan baikkk..(sempat lg promote..hehee)


eh, lupa nak ckp. nawal dtg jauh2 ke kelantan ni nak dtg kenduri sape sebenarnya?? ok, sila rujuk blog kak long di entry 1, entry 2 dan entry 3. pengantin nama abg Ehsan, anak sedara Ayah Long dan Ibu. nawal kena pegi lah kalau tak pegi rugi..lauk semua sedap2. nawal tgk ummi mkn bertambah2. Ops! sori ummi terpecah lubang.hehehe

sian kak long. dia lah org paling sebuk. maklumlah,anak dara paling tua di situ.hehe. kak long plak bila nak kawen?abg ehsan dah kawen dah..

kakak ili ni terpengaruh dgn gaya kak long dan kak nik yg suka amik gambar sendiri sambil moncong. ntahapehapentah. dia kena marah dah dgn ummi sbb tak elok wat muka camtu.

kakak naja dan abg cik afif. abg cik pun sebuk jgk, dia amik kontrak basuh pinggan.

ini lah pengantinnya : ehsan dan hajar.

nawal masa ni mengantuk sgt dah, tp dok tahan sbb ada ramai org, rasa rugi kalau tidor.

kak long nih, kalau ya pun nak amik gambar nawal, buanglah puting nawal tu dan tarik la baju nawal. malulah nmpk pusat!

abg ammar, mak lang dan pak lang. rindu lah nawal kat mak lang. dah seminggu nawal tak pegi umah mak lang.
ummi nawal dan kakak naja.

kak long tgh membebel apa ntah. kena buat keje skit dah bebel-bebel. dah la pakai baju ummi. hehehe

kakak naja tgh merenung masa dpn, kak nadia tgh belek apa ntah, angah nmpk separuh sj knapa?
and lastly, gambar nawal dan ummi dgn pengantin. baru ada bukti yg ummi pegi kenduri diorang.hehehe

ok kak long, tak payah buat entry kenduri kelantan. nawal dah buat. ngee~!!

Comments

Popular posts from this blog

Derita sakit gigi.

Salam Terakhir ...

:: perihal susu ::