Wednesday, 9 December 2009

:: kenduri lagik ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


sabtu dan ahad lepas ummi bwk nawal pegi kenduri kawan2 ummi. ini nawal yg tak reti dok diam. ummi letak je atas meja biar nawal guling2.


pakcik cikgu muzammil dan aunty farah. 2-2 ni kawan ummi. pakcik men kawan ummi sejak sekolah rendah hingga sekolah menengah dan aunty farah kawan tempat kerja ummi. ummi ada crita mcm mana diorang ni boleh couple dan kemudian berkahwen pd ayah, tp nawal tak campur. nawal buat tak reti sj. tak nak masuk campur hal org. (amacam ummi?boleh tahan x ayat nawal ni?hehe)
ni kenduri belah pengantin lelaki di Padang Serai.


ini pulak kenduri belah pengantin perempuan di Sungai Dua. aunty farah sgt cantik, mcm pelakon hindustan! gambar ni apa aksi diorang pun nawal tak tahulah. hentam sajalah.

ini pulak pakcik faiz dan isterinya aunty wati. pakcik Faiz ni kawan sekolah ummi jugak.knapalah nawal tgk semua pengantin cantik-cantik?? pakcik faiz pandai dukung nawal, moga cepat2 dapat baby ya!

sekian,laporan dr Aisyah Nawal. hehe

(sengaja biar nawal yg tulis, supaya boleh sebut 'pakcik' muzammil dan 'pakcik' faiz.kita dah tua ok!hahaha!- ummi nawal)

No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...