Tuesday, 15 December 2009

:: Internet - connection us ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

Status saya dlm FB :
kakakku Yusnah Yusuf, bila kakak mahu pulang??kenapa adikmu ini tidak bisa sms kakak?henset kakak jatuh lg ka..??uwaaaaa~!!

Weekend lepas berkali-kali saya sms/mms kakak, tp rejected. Risau dalam hati Allah sj yg tahu. Tapi saya yakin yg Allah melindungi kakak. mungkin perasaan saya saja. Perasaan seorang adik yg sangat merindui kakaknya.

maka sbb itu lah status saya di FB jd begitu. dgn harapan kakak dpt membacanya.

semalam, ketika sedang mendodoikan Aisyah Nawal, saya cuba sms kakak lg. Alhamdulillah,usaha saya berhasil. the SMS is delivered.

ketika saya terjaga jam 1.30 pg, Aisyah Nawal berakk daa~!, kakak dah reply sms saya.

" kakak sihat,ada di Madinah ni.mungkin balik 18 ni.kat sini takda internet, rasa mcm jauh dgn semua org.insya-allah kak blk 18 terus ke melaka kenduri ihsan.moga kita dpt jumpa bila ina gi kursus nanti."

Alhamdulillah.

Tak sabar nak jumpa kakak nanti.

Betapa saya rasa Facebook itu mendekatkan saya dan org lain. bukan hanya dgn kwn2 terdekat, malah kawan2 dr sekolah rendah hingga ke Universiti. kawan2 pejabat lama dan baru.jumpa sepupu sepapat yg jarang2 sekali bersua muka. tahu khabar berita. mmg berjasa facebook ini.(mcm lah founder FB, Mark susah nak sebut tu bg duit kat saya suruh promote.haha)

cumanya, saya harap saya tak addicted (wpun dah rasa mcm addicted).huhuhu.
jgn guna tanpa batasan ok, apa2pun atas dunia ni semua ada limit dia. ingat, guna utk kebaikan. Pesan utk diri sendiri nih.

oklah, kita tutup entry ni dgn :

Jadual minggu depan :
Isnin :
11 pg - hantar Nawal ke Tasek Gelugor, rumah mak njangnya (kakak abg aleh). baby sitter ada 3 org kakak2 sepupunya.
2.30 ptg : bertolak ke Shah Alam dgn kenderaan pejabat.
bermalam di Intekma Resort, Shah Alam.

Selasa :
8 pg - 5 ptg - Bengkel di PTAR UiTM Shah Alam
selainnya - taktau lg nak kemana atau buat apa.

Rabu :
8 pg -5 ptg - Bengkel.
lps bengkel terus bertolak balik Penang. tak nak tunggu lama2 dah.

Khamis/Jumaat hingga Ahad - Kita balik kelantan,hooyey!!





No comments:

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...