Thursday, 31 December 2009

:: Goodbye 2009 and Welcome 2010! ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

2009 - banyak kenangan pahit manis saya sepanjang 2009. rasa bertuah punya kamu, i mean, this blog dan who read this. blog yg berusia setahun setengah ni banyak mencoretkan hal2 suka duka saya sepanjang tahun. thanks.. thanks a lot!

Januari 2009 dimulakan dgn mual, loya dan muntah. perit rasanya tp saya takkan serik.insya-allah. itu kenangan manis saya.
sehinggalah Aisyah Nawal hadir dlm hidup kami sekeluarga, itu adalah kenangan terindah saya. Alhamdulillah.

yg tak berapa indah, itu lah. yg abg aleh dianiaya kawan sendiri. tp tak apalah. kami akan jd kan itu pengalaman paling berharga. tak semua org berpeluang alami pengalaman seperti itu.

yang lain-lain, semua dalam keadaan baik. keluarga tersayang, kawan-kawan tersayang, kerja, semua ok. alhamdulillah. semoga akan terus dlm keadan baik atau lebih baik pd tahun2 mendatang. amin.

tahun 2010, saya ada target. utk diri saya sendiri. saya kena berusaha lebih utk itu. kumpul ilmu, perbaiki diri, kumpul duit. semoga hajat saya ini dipermudahkan dan diizinkan oleh Allah SWT.saya takde target lain selain itu. Moga Allah izinkan..amin..amin..amin..

walaupun rasa semakin tua, tp saya happy utk melaluinya. mcm kakak kata,"rasa tua tak apa, jgn dok perasan muda.....sekurang2nya rasa nak tambah amal."
betullah tu. kalau rasa tua, silalah tambah amalan. jgn rasa tua tp nak enjoy saja. lgpun, apalah yg ada pd angka, yg penting sihat sejahtera dan nikmati segala yg Allah kurniakan dgn sebaik mungkin.jadi hamba-Nya yg bersyukur.Insya-Allah walaupun usia bertambah tp kita tetap bahagia. amin.

hmmm..setelah sekian lama, dah 28 thn. tak pernah terasa nak tgk bunga api pd mlm thn baru.tiba-tiba hari ni rasa mcm teringin. gila ka apa. dok umah tidor lagi bagus.

sekian, rasanya ini entry terakhir utk 2009. mari kita berdoa.


Amin.

2 comments:

Thara said...

is that nawal? laen pulak rupanya dkt sini. ya-a-aw! :P chomelsssss :D :D

RieNa said...

sbb tak nmpak rambut dan dia ketap bibir kot. tu psl nmpk laen. mata je maintain bulat.

Aidil Fitri 2017 ~ Part 3

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani... walaupun dah berlalu sebulan lebih, saya tetap nak masukkan entry ni jugak. s...